Browsing by Author Кузьма-Качур, Марія Іванівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 41 to 60 of 139 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Методика навчання освітньої галузі «Природознавство»: методичні рекомендації до вивчення основ ботаніки у початковій школі для студентів денної форми навчання спеціальності 013 «Початкова освіта» ОС «молодший бакалавр»Кузьма-Качур, Марія Іванівна; Горват, Маріанна Василівна
2022Методика проведення дослідницької діяльності у процесі формування природознавчих компетентностейКузьма-Качур, Марія Іванівна; Бірчин, У. В.
2023Методика релізації формувального оцінювання здобувачів початкової освіти при вивченні курсу «Я досліджую світ»Скоблей, І. Р.; Кузьма-Качур, Марія Іванівна
2021Мотивація як чинник успішного формування природознавчої компетнтності молодших школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльностіКузьма-Качур, Марія Іванівна; Горват, Маріанна Василівна; Савко, С. Л.
2022Міжпредметна інтеграція у початковій школіГонак, Т.; Кузьма-Качур, Марія Іванівна
2020Навчальна (польова) практикаКузьма-Качур, Марія Іванівна; Горват, Маріанна Василівна
2022Навчальна практика як компонент розвитку творчого мислення здобувачів вищої педагогічної освітиКузьма-Качур, Марія Іванівна
2019Напрями професійної підготовки майбутніх учителів початкової школиКайс, І. І.; Кузьма-Качур, Марія Іванівна
2019Наукові дослідження проблеми формування компетентності майбутніх вчителів початкової школи з анатомії та фізіології людиниШелельо, А. В.; Кузьма-Качур, Марія Іванівна
2017Нові підходи до формування природознавчої компетентності молодших школярівКузьма-Качур, Марія Іванівна; Горват, Маріанна Василівна
2017Обгрунтування проблеми використання ІКТ у навчально-виховному процесі початкової школиМикулін, Ю. М.; Кузьма-Качур, Марія Іванівна
2019Обгрунтування проблеми підготовки студентів до використання ігрових технологій в освітньому процесі початкової школиКайс, М. І.; Кузьма-Качур, Марія Іванівна
2018Обгрунтування проблеми формування рефлексивних умінь молодших школярів у психолого-педагогічній літературіБілич, О. І.; Кузьма-Качур, Марія Іванівна
2016Органзація фенологічних спостережень молодших школярів у контексті сучасних вимог вивчення природознавстваБілак, Х.В.; Кузьма-Качур, Марія Іванівна
2017Організація природознавчої освіти в початковій школі кінця ХІХ ст.Хомик, Я. О.; Кузьма-Качур, Марія Іванівна
2016Основи краєзнавстваКузьма-Качур, Марія Іванівна; Горват, Маріанна Василівна
2021Особливості соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладахЧерничка, В. Ю.; Кузьма-Качур, Марія Іванівна
2016Особливості та змістові характеристики феномена толерантністьКузьма-Качур, Марія Іванівна; Мигович, Е. В.
2018Особливості формування творчого мислення учнів початкової школиКузьма-Качур, Марія Іванівна; Барна, О. М.
2017Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках природознавства у початковій школіГелеш, М. Д.; Кузьма-Качур, Марія Іванівна