Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9974
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШвардак, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2023-09-12T08:27:10Z-
dc.date.available2023-09-12T08:27:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9974-
dc.descriptionШвардак, М. В. Праксеологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти / М. В. Швардак // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / гол.ред. Слабко В.М. - Київ : ВД "Гельветика", 2023. - Вип.91. - С. 262-265uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність понять «праксеологія», «праксеологічний підхід». З’ясовано, що основою прак сеологічного підходу є інтеграція знань та ефективної діяльності. Визначено мету та завдання праксеологічного підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів ЗЗСО. З’ясовано, що фахова підготовка майбутніх учителів має бути цілеспрямованою, якісно спланованою відповідно до існуючих умов, продуктивною освітньою діяльністю з оптимально підібраними дієвими та доцільними методами, формами, засобами і технологіями навчання, орієнтованими на прогнозований ефективний результат, який закладено в освітньо-професійній програмі другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectпраксеологічний підхідuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі початкових класів ЗЗСОuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectоптимальністьuk_UA
dc.subjectрезультативністьuk_UA
dc.subjectтренди в освітіuk_UA
dc.subjectтехнології навчанняuk_UA
dc.titleПраксеологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PRAXEOLOGICAL_APPROACH_IN_VOCATIONAL_TRAINING.pdfПраксеологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти928.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.