Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФенчак, М. М.-
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-09-12T08:02:15Z-
dc.date.available2023-09-12T08:02:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972-
dc.descriptionПедагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти /М. М. Фенчак, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 125-129uk_UA
dc.description.abstractУ статті авторами обґрунтовано особливості формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти, використовуючи основні засади педагогіки партнерства, як тісної співпраці між учасниками освітнього процесу побудованій на взаєморозумінні, взаємоповазі та творчій співпраці.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UA
dc.subjectздобувач початкової освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleПедагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged (30).pdfПедагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.