Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9970
Назва: Понятійно-термінологічна сутність професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти як наукової дефініції
Автори: Синевич, Інна Сергіївна
Соколова, О. В.
Ключові слова: майбутні вихователі закладів дошкільної освіти
професійна підготовка
саморозвиток
професійний саморозвиток
самовиховання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті представлено трактування науковцями феномену саморозвитку та професійного саморозвитку. Акцентується увага на думці науковців, що професійний саморозвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти є необхідним складником їхньої професійної компетентності. На основі аналізу наукових джерел представлено власне розуміння дефініції «професійний саморозвиток майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти».
Опис: Понятійно-термінологічна сутність професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти як наукової дефініції / І.С. Синевич, О.В. Соколова // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 121-124
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9970
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged (29).pdfПонятійно-термінологічна сутність професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти як наукової дефініції1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.