Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9959
Назва: Складники розвивального освітнього середовища початкової школи
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Долгош, Н. М.
Ключові слова: освітнє середовище
розвивальне освітнє середовище
Нова українська школа
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема створення розвивального освітнього середовища в Новій українській школі. Виокремлено та схарактеризовано структурні компоненти розвивального освітнього середовища, як от: просторово-предметний, психолого- дидактичний, соціально-комунікаційний, пізнавально-мотиваційний.
Опис: Складники розвивального освітнього середовища початкової школи / Т. І. Молнар, Н. М. Долгош // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 78-82
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9959
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged (20).pdfСкладники розвивального освітнього середовища початкової школи1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.