Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994
Title: Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування
Authors: Кончович, Катерина Тиберіївна
Keywords: професійна підготовка
майбутні вчителі іноземних мов
готовність
іншомовна освіта
структура готовності
Issue Date: 2017
Publisher: Хмельницький
Abstract: Вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов визначаються основними завданнями модернізації системи української освіти в цілому та вищої іншомовної освіти зокрема. На основі аналізу наукових досліджень, присвячених проблемі професійної підготовки вчителів, встановлено, що готовність майбутнього вчителя-філолога іноземної мови до педагогічного спілкування охоплює такі складові: соціально-психологічна, морально-етична, комунікативна, ціннісно-смислова, кумулятивна, лінгвосоціокультурна та технологічна готовність.
Description: Кончович К. Т. Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування / К. Т. Кончович // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогіка. - Хмельницький, 2017. - Випуск 5.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кончович К. (2).pdfСтруктура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.