Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/993
Назва: Урахування основних вимог до дидактичної мови у підготовці майбутніх учителів іноземної мови
Автори: Кончович, Катерина Тиберіївна
Ключові слова: професійна підготовка
майбутні вчителі
іноземна мова
дидактична мова
педагогічне спілкування
Дата публікації: 2017
Видавництво: НАДПСУ
Короткий огляд (реферат): Основою діяльності вчителя іноземної мови є вміння організувати на уроці процес оптимального педагогічного спілкування шляхом використання дидактичної мови. Для дидактичної мови вчителя характерні дві специфічні функції: комунікативна – повідомлення певних відомостей та обмін інформацією в процесі усно-мовного спілкування з учнями; дидактична – використання вчителем промови в якості впливу на учнів у процесі управління та педагогічного спілкування. Дидактичну мову вчителя іноземної мови розуміємо як сукупність його вербалізованих професійно-комунікативних дій стосовно учнів з метою передачі думки та смислового впливу в процесі навчальної взаємодії та спрямованих на вирішення комунікативно-пізнавальних завдань.
Опис: Кончович К. Т. Урахування основних вимог до дидактичної мови у підготовці майбутніх учителів іноземної мови / К. Т. Кончович // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : педагогічні науки / [гол. ред. О. В. Діденко]. – Хмельницький : Видавництво НАДПСУ, 2017. – № 3 (10). - С. 141 - 152.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/993
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кончович К. (1).pdfУрахування основних вимог до дидактичної мови у підготовці майбутніх учителів іноземної мови907.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.