Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9919
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorБарна, Христина Василівна-
dc.date.accessioned2023-07-11T08:06:18Z-
dc.date.available2023-07-11T08:06:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9919-
dc.descriptionЧекан О.І., Барна Х.В. Формування мовленнєвої діяльності дошкільників як проблема логопедії // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» зареєстровано Міністерством юстиції України (Випуск 59 2023 р.). - Видавничий дім «Гельветика», 2023. - С.94-97uk_UA
dc.description.abstractУ науковій статті порушується проблема формування мовленнєвої діяльності дошкільників як складової загальної культури мовлення. Проблема вивчення мовленнєвої діяльності виступає предметом дослідження лінгвістики, психолінгвістики, лінгводидактики та логодидактики. Відмічено, що становлення мовленнєвої діяльності відбувається в період раннього і дошкільного віку. Під складовими мовленнєвої діяльності дошкільників розуміється фонетично правильна і чиста вимова звуків рідної мови; орфоепічна правильна вимова слів і фраз за допомогою наголосу, інтонації, паузи і відповідного темпу, що відповідають нормам літературної вимови; чітка дикція, розвинений фонематичний слух, правильне мовленнєве дихання, вміння контролю вати силу голосу; інтонаційна виразність мовлення. Охарактеризовано чинники мовленнєвої діяльності такі як: рівень комунікативної активності, чітка артикуляція звуків рідної мови, фонематична та орфоепічна правильність мовлення, мовленнєве дихання, дикція, сила голосу, темп мовлення, тембр, фонематичний слух, засоби інтонаційної виразності. Відмічено, що вирішальну роль у процесі засвоєння дитиною чинників мовленнєвої діяльності відіграє фонематичний слух, який визначається як здатність розрізнювати і відтворювати всі звуки рідної мови.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛитовська Республіка)uk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectмовленнєві навичкиuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectмовленнєве диханняuk_UA
dc.subjectфонематичний слухuk_UA
dc.subjectінтонаційна виразність мовленняuk_UA
dc.subjectкорекційно-розвивальна роботаuk_UA
dc.titleФормування мовленнєвої діяльності дошкільників як проблема логопедіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
FORMATION_OF_SPEECH_ACTIVITY.pdfФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПРОБЛЕМА ЛОГОПЕДІЇ758.53 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!