Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-02-02T18:54:58Z-
dc.date.available2018-02-02T18:54:58Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/974-
dc.descriptionФенчак Л. М. Здоров'язберігаюча культура майбутніх вчителів початкових класів як показник їх професійної підготовки / Л. М. Фенчак // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Педагогіка, соціальна робота". - Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. - Випуск 23. - С. 190 - 192.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування здоров’язберігаючої культури майбутніх вчителів початкових класів. Розглядається системний підхід до професійної підготовки майбутніх вчителів, як один із важливих концептуальних принципів, що визначає сучасну методологію оновлення змісту освіти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherУжНУ "Говерла"en_US
dc.subjectздоров’язберігаюча культураen_US
dc.subjectдуховні цінностіen_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectсистемний підхідen_US
dc.titleЗдоров'язберігаюча культура майбутніх вчителів початкових класів як показник їх професійної підготовкиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фенчак Л. М. (8).pdfЗдоров'язберігаюча культура майбутніх вчителів початкових класів як показник їх професійної підготовки173.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.