Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Тамара Іванівна-
dc.contributor.authorПинзеник, Олена Мафтеївна-
dc.date.accessioned2023-04-27T09:08:30Z-
dc.date.available2023-04-27T09:08:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9733-
dc.descriptionСучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти / Тамара Бондар, Олена Пинзеник // Молодь і ринок № 1 (209), 2023. - С. 69-74uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається і уточнюється сутність та зміст понять “компетентність”, “професійна компе- тентність”, “фахова компетентність”, “професійна готовність” до педагогічної діяльності вихователя закладу дошкільної освіти, шляхи її удосконалення. Подано результати дослідження проблеми формування професійноїкомпетентності майбутнього педагога, уточнено поняття фахової компетентності та окреслених результати удосконалення її змісту відповідно до стандартів освіти шляхом оновлення компонентів освітньо-професійної програми підготовки магістрів дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectфахова компетентністьuk_UA
dc.subjectінклюзивна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна готовністьuk_UA
dc.titleСучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modern_ approaches_ to_ the_ formation_ of_ professiona.pdfСучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.