Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686
Название: Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу
Авторы: Бобирєва, Олена Сергіївна
Коврей, Дора
Ключевые слова: фахова компетентність
майбутні вихователі
заклади дошкільної освіти
компетентнісний підхід
Дата публикации: 2021
Издательство: Тернопіль
Краткий осмотр (реферат): Сучасний дошкільний заклад активно перетворюється на «інститут соціалізації», а вихователь має бути прикладом для дітей та мати належний рівень фахової компетентності. Установлено, що з психолого-педагогічної точки зору компетентний вихователь володіє ґрунтовними знаннями, має розвинуті педагогічні здібності, досконалі професійні уміння, сформовану професійну самосвідомість та педагогічне мислення, а також володіє навичками самонавчання й самовдосконалення.
Описание: Бобирєва, Д., Коврей, О. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу // Social Work and Education, Vol. 8, No. 4. - С.505-514
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Professional_competence_of_future_educators.pdfФахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу1.48 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.