Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-24T08:50:28Z-
dc.date.available2023-03-24T08:50:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9656-
dc.descriptionОрганізація розвивального освітнього середовища (регіональний аспект): методичні рекомендації до вивчення тем лекційних занять для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 013 Початкова освіта /Укладач: Н. В. Лалак. - Мукачево: МДУ, 2023. 43uk_UA
dc.description.abstractУ навчально-методичному виданні представлені рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Організація розвивального освітнього середовища (регіональний аспект)». Зокрема, методичні рекомендації до вивчення тем лекційних занять з питаннями та завданнями для самостійної роботи. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 013 Початкова освіта.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectрегіональний аспектuk_UA
dc.subjectлекційні матеріалиuk_UA
dc.titleОрганізація розвивального освітнього середовища (регіональний аспект): методичні рекомендації до вивчення тем лекційних занять для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 013 Початкова освітаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Organization _of_ a_ developmental _educational_ environment_(regional _aspect)_ methodical_ recommendations_ for_ studying.pdfОрганізація розвивального освітнього середовища (регіональний аспект): методичні рекомендації до вивчення тем лекційних занять для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 013 Початкова освіта1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.