Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9512
Назва: Управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників: теоретичний підхід
Автори: Загородня, Г.В.
Добош, Олена Михайлівна
Ключові слова: керівник закладу дошкільної освіти
мотивація
потреба
стимулювання
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито теоретичні засади мотиваційної складової праці педагогічних працівників закладу дошкільної освіти. Уточнення поняття «мотивація» і «потреба». Представлено мотивацію як функцію управління та як метод управління працею.
Опис: Загородня, Г. В. Управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників: теоретичний підхід / Г. В. Загородня, О. М. Добош // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 51-54.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9512
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_ of t_he_ motivation_of_ the_ professiona_l activity_ of_ pedagogical_ workers _a _theoretical _approach.pdfУправління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників: теоретичний підхід910.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.