Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9456
Назва: Споживча цінність у системі маркетингу
Автори: Пензелик, Вероніка
Барчій, Магдалина Степанівна
Ключові слова: споживча цінність
система маркетингу
Дата публікації: 2022
Видавництво: Рівне
Опис: Споживча цінність у системі маркетингу / В. Пензелик, М. С. Барчій //Студентський дайджест : збірник наукових матеріалів здобувачів вищої освіти. - Випуск 6. Рівне : РДГУ, 2022. - С. 81-83
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9456
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Consumer _value_ in _the_ marketing _system.pdfСпоживча цінність у системі маркетингу1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.