Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9451
Назва: Психологічний аспект прийомів маркетингу
Автори: Барчі, Беата Василівна
Піров, Н. В.
Ключові слова: психологія впливу
маркетинг
психологія маркетингу
мотивація споживача
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається значущість психологічних аспектів та емоційного фону людини для здійснення покупок, розглядаються прийоми та дії маркетингу з боку психології, представлені основні методи на свідомість клієнтів з використанням різних способів психології впливу, розглянуто основні фактори, що впливають на збільшення продажів, наведені кошти, завдяки яким можна залучити покупця та спонукати його до дії.
Опис: Барчі, Б. В. Психологічний аспект прийомів маркетингу / Б. В. Барчі, Н. В. Піров // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 86-92.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9451
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PSYCHOLOGICAL_ ASPECT _OF_ MARKETING_ PRACTICES.pdfПсихологічний аспект прийомів маркетингу1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.