Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9451
Название: Психологічний аспект прийомів маркетингу
Авторы: Барчі, Беата Василівна
Піров, Н. В.
Ключевые слова: психологія впливу
маркетинг
психологія маркетингу
мотивація споживача
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається значущість психологічних аспектів та емоційного фону людини для здійснення покупок, розглядаються прийоми та дії маркетингу з боку психології, представлені основні методи на свідомість клієнтів з використанням різних способів психології впливу, розглянуто основні фактори, що впливають на збільшення продажів, наведені кошти, завдяки яким можна залучити покупця та спонукати його до дії.
Описание: Барчі, Б. В. Психологічний аспект прийомів маркетингу / Б. В. Барчі, Н. В. Піров // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 86-92.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9451
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PSYCHOLOGICAL_ ASPECT _OF_ MARKETING_ PRACTICES.pdfПсихологічний аспект прийомів маркетингу1.53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.