Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9451
Titel: Психологічний аспект прийомів маркетингу
Autoren: Барчі, Беата Василівна
Піров, Н. В.
Stichwörter: психологія впливу
маркетинг
психологія маркетингу
мотивація споживача
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: У статті розкривається значущість психологічних аспектів та емоційного фону людини для здійснення покупок, розглядаються прийоми та дії маркетингу з боку психології, представлені основні методи на свідомість клієнтів з використанням різних способів психології впливу, розглянуто основні фактори, що впливають на збільшення продажів, наведені кошти, завдяки яким можна залучити покупця та спонукати його до дії.
Beschreibung: Барчі, Б. В. Психологічний аспект прийомів маркетингу / Б. В. Барчі, Н. В. Піров // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 86-92.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9451
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
PSYCHOLOGICAL_ ASPECT _OF_ MARKETING_ PRACTICES.pdfПсихологічний аспект прийомів маркетингу1.53 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.