Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.contributor.authorПензелик, В.С.-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:28:34Z-
dc.date.available2023-02-01T08:28:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9450-
dc.descriptionБарчі, Б. В. Цінності споживачів у системі маркетингу / Б. В. Барчі, В. С. Пензелик // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 82-86.uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розглянуто поняття «споживча цінність товару», а також розглянуто підходи його тлумачення. Висвітлено сутність концептуальних положень щодо формування кожної складової цінності товару, а також розглянуто сполучний аналіз. Встановлено, що мета вивчення поняття цінності трансформувалася протягом усього періоду його дослідження. Обґрунтовано матеріальну складову цінностей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectспоживча цінність товаруuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectсистема цінностейuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.titleЦінності споживачів у системі маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VALUES_ OF_ CONSUMERS_ IN_ THE _MARKETING _SYSTEM.pdfЦінності споживачів у системі маркетингу1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.