Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9447
Название: Psychological factors of advertising text influence onconsumer behavior
Авторы: Barchi, Beata
Барчі, Беата Василівна
Dalekorii, Ya.
Ключевые слова: advertisings
psychological impact
consumer
consumer behavior
реклама
психологічний вплив
споживач
споживча поведінка
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): The article analyzes, systematizes, and summarizes the most common psychological factors of influence on consumer behavior that can be used in advertising texts. It has been discussed advertising is one of the main means of influencing consumer behavior, obtaining benefits and an effective tool for the development of both an individual company and the industry. It has been proven advertising has a significant psychological impact on consumers, prompting them to take certain actions. From the point of view of psychology, advertising is one of the possible mediators between the need and the object that can satisfy it.
Описание: Barchi, Ya. Psychological factors of advertising text influence onconsumer behavior / B. Barchi, Ya. Dalekorii // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С.66-71.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9447
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Psychological_ factors _of advertising_text _influence_ onconsumer _behavior.pdf.pdfPsychological factors of advertising text influence onconsumer behavior1.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.