Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар-Бабіля, Джосія Імреївна-
dc.contributor.authorУдворгелі, Л. І.-
dc.date.accessioned2022-11-22T10:01:00Z-
dc.date.available2022-11-22T10:01:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258-
dc.descriptionМолнар-Бабіля, Д. І. Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств / Д. І. Молнар-Бабіля, Л. І. Удворгелі // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Мукачево, 5 квітня 2022 р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.19-21.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectякість послугиuk_UA
dc.subjectпривабливість готельних підприємствuk_UA
dc.titleПідвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Improving_ the_ quality_ of_ services.pdfПідвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.