Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258
Titel: Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств
Autoren: Молнар-Бабіля, Джосія Імреївна
Удворгелі, Л. І.
Stichwörter: якість послуги
привабливість готельних підприємств
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Beschreibung: Молнар-Бабіля, Д. І. Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств / Д. І. Молнар-Бабіля, Л. І. Удворгелі // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Мукачево, 5 квітня 2022 р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.19-21.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Improving_ the_ quality_ of_ services.pdfПідвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств1.23 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.