Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258
Title: Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств
Authors: Молнар-Бабіля, Джосія Імреївна
Удворгелі, Л. І.
Keywords: якість послуги
привабливість готельних підприємств
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Молнар-Бабіля, Д. І. Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств / Д. І. Молнар-Бабіля, Л. І. Удворгелі // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Мукачево, 5 квітня 2022 р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.19-21.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Improving_ the_ quality_ of_ services.pdfПідвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.