Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9169
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2022-10-17T09:14:31Z-
dc.date.available2022-10-17T09:14:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9169-
dc.descriptionБора, Н. Ю. Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації / Н. Ю. Бора// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.125-130.uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розглянуто особливості digital-маркетингу на ринку страхування, проаналізовано застосування його інструментів, досліджено застосування трендів цифрового-маркетингу страховими компаніями. Розглянуто наступні інструменти digital- маркетингу: SEO-оптимізацію, е-mail маркетинг та SMM (просування в соціальних мережах), таргетинг, контент-маркетинг, контекстну рекламу, інфлюенс маркетинг (маркетинг впливу), чат-боти і месенджери, SERM (search engine reputation management).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectdigital-маркетингуuk_UA
dc.subjectSEO-оптимізаціюuk_UA
dc.subjectе-mail маркетингuk_UA
dc.subjectSMM контент-маркетингuk_UA
dc.subjectконтекстну рекламаuk_UA
dc.subjectлідогенераціяuk_UA
dc.subjectінфлюенс маркетингuk_UA
dc.subjectonline вебінариuk_UA
dc.subjectкопірайтингuk_UA
dc.subjectонлайн презентація страхових продуктівuk_UA
dc.subjectSMOuk_UA
dc.subjectSERMuk_UA
dc.subjectsearch engine reputation managementuk_UA
dc.titleІнструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIGITAL_ (DIGITAL)_ MARKETING _TOOLS_ IN _THE_ INSURANCE_ SERVICES.pdfІнструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.