Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorРосол, Є. І.-
dc.date.accessioned2022-10-17T08:04:00Z-
dc.date.available2022-10-17T08:04:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164-
dc.descriptionТовканець, Г. В. Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів / Г. В. Товканець, Є. І. Росол // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.101-106.uk_UA
dc.description.abstractВ статті досліджено особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів. Виявлено, що важливим чинником готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи є організаційно-педагогічні умови, які впливають на змістовий і процесуальний аспекти освітнього процесу. Наголошено, що найбільш ефективними методами, які спонукають внутрішню готовність студентів до професійного саморозвитку в умовах університету є такі: мозковий штурм, рольові ігри, психолого-педагогічні тренінги, метод проектів тощо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectорганізація самостійної роботиuk_UA
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.titleОсобливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PECULIARITIES_ OF_ THE_ ORGANIZATION _OF_ PROFESSIONAL.pdfОсобливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.