Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164
Titel: Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів
Autoren: Товканець, Ганна Василівна
Росол, Є. І.
Stichwörter: організація самостійної роботи
професійний саморозвиток
здобувачі вищої освіти
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: В статті досліджено особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів. Виявлено, що важливим чинником готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи є організаційно-педагогічні умови, які впливають на змістовий і процесуальний аспекти освітнього процесу. Наголошено, що найбільш ефективними методами, які спонукають внутрішню готовність студентів до професійного саморозвитку в умовах університету є такі: мозковий штурм, рольові ігри, психолого-педагогічні тренінги, метод проектів тощо.
Beschreibung: Товканець, Г. В. Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів / Г. В. Товканець, Є. І. Росол // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.101-106.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
PECULIARITIES_ OF_ THE_ ORGANIZATION _OF_ PROFESSIONAL.pdfОсобливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів1.27 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.