Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9141
Title: Analysis of the work as the basis of literary education of students
Authors: Rushanski, Julia
Rozman, Iryna
Розман, Ірина Іллівна
Keywords: зарубіжна література
освіта, аналіз
системне навчання
розвиток мислення
Issue Date: 2021
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У статті розглядаються важливі аспекти роботи над аналізом художнього тексту. Наголошено, що вміння аналізувати твір є однією з базових навичок, які учні отримують та розвивають під час вивчення шкільної програми з предмету «Зарубіжна література». Зауважено, що цей процес варто починати поступово, вводячи учнів у стан справ, по черзі пояснюючи кожен з існуючих нюансів. Тільки за таких умов в учнів не зникне бажання розвиватися в цьому аспекті й надалі. занадто інтенсивне залучення школярів до нової для них роботи дуже легко знеохочує. Зазначено, що необхідно звертати увагу на типові помилки та проблеми шкільного аналізу твору. Більшість науковців та методистів схиляються до думки, що художній аналіз твору повинен відповідати таким основним критеріям: виховувати морально-етичні норми та правил, розвивати критичне та творче мислення, вказувати на необхідність розуміння авторського задуму, формувати власний підхід до оцінювання вчинків літературних героїв.
Description: Rushanski, Julia Analysis of the work as the basis of literary education of students / Julia Rushanski, Iryna Rozman // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 125-128
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9141
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Analysis _of_ the _work _as_ the_ basis_ of_ literary_ education_ of_ students.pdfAnalysis of the work as the basis of literary education of students892.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.