Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9132
Назва: Формування професійної готовності педагога до забезпечення наступності дошкільного та початкового навчання
Автори: Михайлова, Катерина Василівна
Микуліна, Антоніна Костянтинівна
Ключові слова: наступність
професійна компетентність
гуманістичний світогляд
особистість
освітній процес
професійна культура
здобувачі вищої освіти
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево : МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті піднімається проблема формування у закладах вищої освіти професійної готовності майбутніх вихователів ЗДО до забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками сучасної безперевної освіти, розкривається суть поняття «професійна компетентність». Відмічено, що ключовим завданням закладів вищої освіти є процес підготовки майбутнього спеціаліста в галузі дошкільної освіти до забезпечення якісної підготовки дитини до навчання в школі; розкрито педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.
Опис: Михайлова, К. В. Формування професійної готовності педагога до забезпечення наступності дошкільного та початкового навчання / К. В. Михайлова, А. К. Микуліна // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 84-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9132
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation of the teacher's_ professional_ readiness _to _ensure_ the_ continuity.pdfФормування професійної готовності педагога до забезпечення наступності дошкільного та початкового навчання908.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.