Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9131
Title: Корекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії
Authors: Марценюк, Марина Олексіївна
Keywords: освітні технології
інклюзія
гуманізація освіти
інтеграція
діти з ООП
кінезіологія
Issue Date: 2021
Publisher: МДУ
Abstract: У статті розглядається концепція інклюзивної освіти як сучасна освітня парадигма, що базується на світоглядних орієнтирах соціальної інклюзії (залучення всіх членів суспільства до соціального середовища). Наголошується, що доступність освіти для всіх її членів є складовою стратегії розвитку демократичного суспільства, яке побудоване на рівноправності, доступності та забезпечення якості освіти та є наріжним імперативом її функціонування. Висвітлюється метод кінезіології та його розвиткові та корекційні можливості в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП). Були використані такі методи дослідження як теоретичний аналіз і систематизація науково-теоретичних та методичних джерел.
Description: Марценюк, М. О. Корекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії / М. О. Марценюк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - 2(31). - С. 78-84
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9131
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Corrective_ and_ developmental _possibilities_ of_ the_ kinesiology_ method _in _social_ inclusion.pdfКорекційні та розвивальні можливості методу кінезіології в соціальній інклюзії929.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.