Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9109
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГавришко, Сергій Гаврилович-
dc.contributor.authorВдовенко, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorГубарєва, Дар’я Вячеславівна-
dc.date.accessioned2022-09-21T06:51:11Z-
dc.date.available2022-09-21T06:51:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9109-
dc.descriptionГавришко, С. Г. Підготовка вчителя початкової школи за допомогою ІКТ в умовах дистанційного навчання / С. Г. Гавришко, В. В. Вдовенко, Д. В. Губарєва // Перспективи та інновації науки : науковий журнал. Серія "Педагогіка",Серія "Психологія", Серія "Медицина" / гол. ред. Чернуха Н.М. - Київ, 2022. - 10(15). - С. 75-83.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості підготовки вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання із застосуванням ІКТ. Виявлено, що широке впровадження та розвиток дистанційної освіти в Україні потребує вирішення складних завдань у таких сферах, як адміністративне та організаційне забезпечення, матеріально-технічне та фінансове забезпечення, кадрова підтримка потреб дистанційного навчання, системна підтримка з урахуванням деталей дистанційного навчання, сприяння дистанційному навчанню на ринку освіти та праці. Визначено, що важливе місце у підвищенні рівня професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи посідає самостійне здобуття знань та набуття вмінь і навичок використання конкретних програм. Доведено, що підвищенню рівня професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи сприяє використання різноманітних прийомів та інформаційних засобів у процесі професійної підготовки. З’ясовано, що сучасне дистанційне навчання базується на використанні веб- сторінок, веб-сайтів, блогів, веб-форумів, чатів, програми Skype, відео та телеконференцій. Встановлено, що основними способами використання ІКТ для вдосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи є: поєднання традиційного навчання з дистанційним використання веб-квестів, сервісів Google, месенджерів, електронних посібників, мультимедійних презентацій; розвиток критичного та творчого мислення, активного залучення до навчального процесу та пізнавальної мотивації за допомогою цифрових онлайн-сервісів; автономія студента завдяки мобільності, гнучкості та доступності хмарних технологій; оптимізація роботи; постійне професійне зростання викладачів у сфері психології та педагогіки, спрямоване на набуття високого рівня цифрової грамотності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectЗВОuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.titleПідготовка вчителя початкової школи за допомогою ІКТ в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Subsystems_ of _strategic _management_ accounting_of _innovative _activity.pdfПідсистеми стратегічного управлінського обліку інноваційної діяльност1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.