Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9065
Title: PR-технології на ринку освітніх послуг
Authors: Швардак, Маріанна Василівна
Keywords: PR-технології
імідж
звʼязок з громадськістю
реклама
Issue Date: 2022
Abstract: PR є одним із найбільш впливових сучасних засобів комунікацій, який використовують для підтримки іміджу закладу освіти. Мета статті: розрити сутність та охарактеризувати структурні елементи PR-технологій; визначити роль та значення PR-технологій на ринку освітніх послуг. Методи дослідження: аналіз і систематизація наукової літератури; моделювання, класифікація та узагальнення. У статті розкрито сутність, визначено мету PR-технологій в освітній сфері. Окреслено напрями діяльності PR-технологій. Охарактеризовано форми PR-технологій. Розглянуто найбільш дієві засоби PR-технологій. Підтверджено, що для просування освітнього бренду на просторах Інтернету заклади освіти використовують рекламу. Виявлено, що ефективними видами реклами на сьогодні є контекстна і таргетована. Подано алгоритм застосування PR-технологій на ринку освітніх послуг. Отримані результати дослідження дають змогу стверджувати, що застосування PR-технології сприяє формуванню позитивного іміджу; створенню більш високої, у порівнянні з конкурентами, цінності освітніх послуг для споживачів, які могли б максимально задовольнити їх потреби.
Description: Швардак М. PR-технології на ринку освітніх послуг / М. Швардак // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». - 2022. вип. 1 (50). - С. 307-310
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9065
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PR _technologies_ in _the_ market _of_ educational_ services.pdfPR-технології на ринку освітніх послуг1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.