Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9058
Title: Організація та керівництво лінгво-дидактичним розвитком дітей раннього та дошкільного віку: методичні рекомендації до вивчення курсу для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» денної та заочної форми навчання
Authors: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Keywords: організація та керівництво
лінгво-дидактичний розвиток дітей
діти раннього та дошкільного віку
дошкільна освіта
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево : МДУ
Abstract: У навчально-методичному виданні представлені рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Організація та керівництво лінгво-дидактичним розвитком дітей раннього та дошкільного віку». Зокрема, методичні рекомендації до вивчення тем лекційних занять, плани практичних занять з питаннями для самоконтролю, завдання для самостійної роботи здобувачів. Рекомендовано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» денної та заочної форми навчання.
Description: Організація та керівництво лінгво-дидактичним розвитком дітей раннього та дошкільного віку: методичні рекомендації до вивчення курсу для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» денної та заочної форми навчання /Укладач: Т.О.Атрощенко. – Мукачево: МДУ, 2022. – 40 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9058
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Organization _and_management _of _linguistic _and_ didactic _development _of_ children_ of_ early.pdfОрганізація та керівництво лінгво-дидактичним розвитком дітей раннього та дошкільного віку: методичні рекомендації до вивчення курсу для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» денної та заочної форми навчання990.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.