Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9041
Назва: Інклюзивне дистанційне навчання в сучасному освітньому просторі: способи організації, шляхи, методи, ефективність
Автори: Кас’яненко, Оксана Миколаївна
Лалак, Наталія Володимирівна
Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова: інклюзія
інклюзивне навчання
дистанційне навчання
методи інклюзивного навчання
діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено загальний огляд сучасного стану розвитку інклюзивної освіти, її реалізації шляхом дистанційного навчання. Суспільні реалії останніх двох років в Україні (від весни 2020 року) змусили зробити радикальний перегляд умов навчання дітей, зокрема дітей з особливими освітніми потребами. Сучасна дитина частково сприймає навколишню дійсність крізь призму додаткових технічних засобів (гаджетів). І наразі вміння швидко пристосовуватися до нового, оволодівати новими інструментами та програмами з боку дітей, з особливими потребами в тому числі, рятує сучасний освітній процес від стагнації. Ефективність інклюзивної дистанційної освіти – спільна праця вчителів, батьків та учнів. Автором наголошено, шо нині вони мають підтримувати тісний взаємозв’язок і обмін інформацією (враховуючи усю специфіку і труднощі останніх подій, ще й психологічно підтримувати одне одного). Учитель підбирає матеріал, розробляє «контент», проводить технічне та програмне забезпечення навчального процесу. У свою чергу, батьки – створюють сприятливі умови для навчання дитини з особливими освітніми потребами. Учень має при цьому розуміти, що його перебування на дистанційному навчанні в жодному разі не применшує важливість і необхідність серйозного та відповідального ставлення до освітнього процесу.
Опис: Кас’яненко О. М. Інклюзивне дистанційне навчання в сучасному освітньому просторі: способи організації, шляхи, методи, ефективність / О. М. Кас’яненко, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 9(14), 2022. - С. 149-160
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9041
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inclusive _distance_ learning_ in _the _modern _educational _space _methods_.pdfІнклюзивне дистанційне навчання в сучасному освітньому просторі: способи організації, шляхи, методи, ефективність10.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.