Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9040
Title: Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Keywords: транскордонний маркетинг
монографія
діагностування Карпатського Єврорегіону
міжнародні відносини
Issue Date: 2022
Publisher: Київ : Видавничий дім «Кондор»
Abstract: У монографічному дослідженні представлено теорію становлення та розвитку маркетингу у транскордонному співробітництві. Проведено транскордонний маркетинговий аналіз діагностування Карпатського Єврорегіону через організаційну та інтерактивно-інформаційну складову. Для точної оцінки визначення проблем активізації транскордонного співробітництва у Карпатському Єврорегіоні було проведено маркетингове експертне опитування різнопрофільних економічних учасників прикордонної області Закарпаття. Загалом, значну увагу приділено удосконаленню системи управління Карпатським Єврорегіоном та його процесами,завдяки прикладним моделям транскордонного маркетингу. Для фахівців, які вирішують пріоритетні проблеми теорії та практики з економіки і міжнародних відносин завдяки філософії маркетингу.
Description: Гегедош К.В. Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи : Монографія. - Київ : Видавничий дім «Кондор», 2022. - 192 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9040
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cross-border _marketing_ theoretical_methodical_ and _applied _foundations _Monograph..pdfТранскордонний маркетинг теоретичні, методичні та прикладні основи14.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.