Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
Название: Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі
Авторы: Кравченко, Тетяна Миколаївна
Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Ключевые слова: педагогічні основи
формування вимог
фахівці з маркетингу
розвиток теорії маркетингу
маркетинг в світі
Дата публикации: 2022
Издательство: Boston
Описание: Кравченко Т. М. Педагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі / Т. Кравченко, О. Липчанко-Ковачик // Theoretical and scientific foundations of pedagogy and education: collective monograph / Kazachiner O., Boychuk Y., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2022. - С. 101-110
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pedagogical_ bases_ of _the _formation_of_ requirements _for _marketing _specialists _in _accordance _with _the _development_ of _marketing _theory _in _he_ world.pdfПедагогічні основи формування вимог до фахівців з маркетингу відповідно до розвитку теорії маркетингу в світі2.5 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.