Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтрощенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorБондар, Тамара Іванівна-
dc.date.accessioned2022-05-13T10:21:18Z-
dc.date.available2022-05-13T10:21:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965-
dc.descriptionАтрощенко Т. Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір / Т. Атрощенко, Т. Бондар // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Вип. 1, 2022. - С. 15-28uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості становлення й розвитку вітчизняної початкової освіти. Мета розвідки – уточнити, розширити періодизацію становлення й розвитку початкової освіти в Україні, виокремити особливості в межах кожного етапу, звернути увагу на початковій освіті Закарпаття. Застосовано комплекс методів: аналіз, синтез, узагальнення; історико-ретроспективний, історико-структурний; хронологічний. Виокремлено й обґрунтовано один з етапів становлення та розвитку початкової освіти в Україні – етап Нової української школи, що віддзеркалює сутність модернізації початкової освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителів початкових класівuk_UA
dc.subjectпочаткові школиuk_UA
dc.subjectстановленняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectучні початкової школиuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleОсобливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимірuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FEATURES _OF _THE_ ESTABLISHMENT_ AND.pdfОсобливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір790.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.