Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965
Назва: Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір
Автори: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Бондар, Тамара Іванівна
Ключові слова: освіта
початкова освіта
професійна підготовка вчителів початкових класів
початкові школи
становлення
розвиток
учні початкової школи
компетентнісний підхід
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості становлення й розвитку вітчизняної початкової освіти. Мета розвідки – уточнити, розширити періодизацію становлення й розвитку початкової освіти в Україні, виокремити особливості в межах кожного етапу, звернути увагу на початковій освіті Закарпаття. Застосовано комплекс методів: аналіз, синтез, узагальнення; історико-ретроспективний, історико-структурний; хронологічний. Виокремлено й обґрунтовано один з етапів становлення та розвитку початкової освіти в Україні – етап Нової української школи, що віддзеркалює сутність модернізації початкової освіти.
Опис: Атрощенко Т. Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір / Т. Атрощенко, Т. Бондар // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Вип. 1, 2022. - С. 15-28
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8965
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FEATURES _OF _THE_ ESTABLISHMENT_ AND.pdfОсобливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимір790.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.