Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8948
Titel: Епістемологія: філософські засади наукової діяльності
Autoren: Розман, Ірина Іллівна
Stichwörter: епістемологія
філософські науки
дослідження
теорія пізнання
розвиток
ефективність
Erscheinungsdatum: 2022
Zusammenfassung: У статті розглядаються питання пізнання науки через раціонально-рефлексивну розумову діяльність, яка спрямована на вивчення способів перетворення людиною та виконання раціональних дій для вирішення певної задачі або досягнення певної мети. Зауважено, що наукове пізнання являє собою інституційно закріплений вид діяльності, в якому освоєння людиною дійсності стає інструментально опосередкованим процесом взаємодії вчених. Зосереджена увага на думці, що ефективність подібної взаємодії, а отже відтворення і розвиток науки як такої, забезпечується накопиченням і трансляцією когнітивного досвіду і знанням, що стає можливим за рахунок стійких пізнавальних практик, якими є методи здійснення науково пізнавального процесу. У статті виокремлені чотири підходи щодо розуміння науки, починаючи із XVII століття. Стисло представлений процес еволюції епістемології. Зосереджена увага на розвитку наукових методів, які виявляються найбільш важливою складовою становлення і розвитку науки як соціальної системи.
Beschreibung: Розман І. І. Епістемологія: філософські засади наукової діяльності / І. І. Розман // Журнал « Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). - № 4(6) 2022. - С. 177-183
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8948
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Epistemology _Philosophical _principles_ of _scientific_ activity.pdfЕпістемологія: філософські засади наукової діяльності2.76 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.