Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8945
Titel: Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності
Autoren: Барчі, Беата Василівна
Козій, О.П.
Stichwörter: психологічний вплив
психологічна (соціальна) установка
стереотип
реклама
Erscheinungsdatum: 2021
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: У статті узагальнено зміст понять «психологічна установка», «стереотип». Розглянуто процес психологічного впливу на свідомість споживача. Охарактеризовано вплив установок та стереотипів на мотиви та цілі споживачів.
Beschreibung: Барчі, Б.В. Психологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності [Текст] / Б.В. Барчі, О.П. Козій // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.14-18
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8945
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Psychological _attitudes_ and _stereotypes _in_ advertising.pdfПсихологічні установки та стереотипи в рекламній діяльності951.83 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.