Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8944
Назва: Емоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів
Автори: Барчі, Беата Василівна
Суп, Л.І.
Ключові слова: емоційний маркетинг
екстрим-маркетинг
маркетинг дитячих емоцій
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні поняття управління емоціями та враженнями клієнтів, які сприймаються як основні ресурси фірми. Однією з сучасних концепцій управління маркетингом і способом досягнення мети стає емоційний маркетинг. Поява цієї концепції є наслідком розвитку ринку, економіки, конкуренції. Для того, аби викликати у споживачів відповідну реакцію на маркетингові зусилля, потрібно щось «надзвичайне», яке позитивно сприйметься і запам'ятається. Маркетинг вражень – це один з перспективних напрямів у розвитку маркетингу.
Опис: Барчі, Б.В. Емоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів [Текст] / Б.В. Барчі, Л.І. Суп // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 2(8). – С.8-14
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8944
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Emotional_ marketing _as_ a _way _to_ influence _consumers.pdfЕмоційний маркетинг як спосіб впливу на споживачів874.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.