Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942
Назва: Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: транскордонне співробітництво
регіональний маркетинг
міжнародний маркетинг
прикордонний маркетинг
транскордонний маркетинг
інтерактивний (цифровий) маркетинг
економічні системи
економічна інтеграція
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються теоретичні засади формування маркетингової філософії у транскордонному співробітництві (ТКС). Удосконалено класифікацію регіонального маркетингу в системі управління регіональною економікою в умовах ТКС, що надало підстави для виведення таких його складових: прикордонний і транскордонний маркетинг. Представлено інструментарій організаційно-економічного аналізу маркетингу в ТКС. Визначено місце цифрового маркетингу в підсистемі цифрової економіки та його роль у процесах з ТКС. Останнє під впливом тренду початку ХХІ століття, спрямоване на активізацію саме в інформаційно інтерактивній взаємодії, що дає підстави для виведення новітніх категорій у даному контексті.
Опис: Гегедош К. В. Економічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - Одеса. - Том 6, № 1, 2022. - С. 45-63
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Economic _philosophy _of _cross-border_ marketing _formation _and _development_ in_ the_ context _of _digital_ integration.pdfЕкономічна філософія транскордонного маркетингу: становлення і розвиток в умовах цифрової інтеграції1.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.