Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8926
Title: Формування "мяких навичок" учнів засобами інтерактивних технологій на уроках іноземної мови
Authors: Ситар, Р. М.
Keywords: навички студентів
процес навчання
іноземні мови
інтерактивне навчання
Issue Date: 2021
Publisher: Мукачево
Abstract: Метою даної статті є дослідження можливостей розвитку "м'яких" навичок студентів в процесі вивчення іноземної мови. Іноземна мова виступає засобом підвищення професійної компетентності та особистісного розвитку студентів та є необхідною умовою успішного працевлаштування та кар'єри. Автор статті розглядає можливості розвитку у студентів "soft skills" у процесі вивчення іноземної мови, використовуючи 4 групи технологій інтерактивного навчання за класифікацією Л. Пироженко та О. Пометун, та приходить до висновку, що заохочення студентів до активної бесіди, використання на заняттях дискусійної форми роботи, спільна реалізація проектів, участь у творчих заходах, розвиток навичок самопрезентації є яскравим прикладом використання інтерактивних методів навчання та розвитку таких "гнучних навичок" як комунікабельність, аргументація, адаптивність, самоконтроль, винахідливість, самодисципліна, командна робота, лояльність та мотивованість.
Description: Ситар Р. М. Формування "мяких навичок" учнів засобами інтерактивних технологій на уроках іноземної мови [Рукопис]: магістерська робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта (Мова та література(англійська)) " / Р. М. Ситар; наук. кер. О. В. Липчанко-Ковачик - Мукачево : МДУ, 2021. - 83с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8926
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation _of_ soft _skills_ of_ students_ by_ means _of _interactive_ technologies_ in_ foreign_ language_ lessons.pdfФормування "мяких навичок" учнів засобами інтерактивних технологій на уроках іноземної мови971.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.