Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2022-02-24T12:32:00Z-
dc.date.available2022-02-24T12:32:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8921-
dc.descriptionРозман І. І. Інклюзивний підхід: індивідуалізація освітнього процесу / І. І. Розман // Science, innovations and education: problems end prospects. - Tokyo 2022. - C.473-475uk_UA
dc.description.abstractУ статті йдеться про необхідність впровадження інклюзивної освіти. Зазначено, що кожна дитина повинна почувати себе вільно у суспільстві, відчувати підтримку та порозуміння. Виокремлені принципи роботи з дітьми, у яких спостерігаються певні обмеження та потреби.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдопомогаuk_UA
dc.subjectпідтримкаuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.titleІнклюзивний підхід: індивідуалізація освітнього процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inclusive_ approach_ individualization_of_ the _educational_ process.pdfІнклюзивний підхід: індивідуалізація освітнього процесу1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.