Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербан, Ганна Вікентіївна-
dc.date.accessioned2018-01-25T09:59:42Z-
dc.date.available2018-01-25T09:59:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/884-
dc.descriptionЩербан Г. В. Проблема готовності до педагогічної діяльності / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" - 2015. - Випуск 2 (2) - С. 28 - 39en_US
dc.description.abstractРобота присвячена психологічним особливостям педагогічної діяльності, розвитку професійної компетентності педагога, а саме етапу становлення молодого вчителя. Про результативність професійного становлення молодих учителів можна судити передусім за тим, наскільки успішно вони будуть справлятися зрозв’язанням педагогічних завдань. На основі експериментальних даних досліджено та проаналізовано стан готовності вчителів до розв’язання педагогічних задач, охарактеризовано труднощі цього етапу. Процес професійного становлення учителів набуває цілеспрямованості й продуктивності, якщо спеціально організовується навчання інтегральному розв’язуванню педагогічних (психодидактичних) задач.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectзадачаen_US
dc.subjectнавчальна задачаen_US
dc.subjectпедагогічна задачаen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectпрофесійна діялдьністьen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.titleПроблема готовності до педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щербан Г.В 10.pdfПроблема готовності до педагогічної діяльності.112.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.