Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/884Összes dokumentumadat
| DC mező | Érték | Nyelv |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Щербан, Ганна Вікентіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2018-01-25T09:59:42Z | - |
| dc.date.available | 2018-01-25T09:59:42Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/884 | - |
| dc.description | Щербан Г. В. Проблема готовності до педагогічної діяльності / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" - 2015. - Випуск 2 (2) - С. 28 - 39 | en_US |
| dc.description.abstract | Робота присвячена психологічним особливостям педагогічної діяльності, розвитку професійної компетентності педагога, а саме етапу становлення молодого вчителя. Про результативність професійного становлення молодих учителів можна судити передусім за тим, наскільки успішно вони будуть справлятися зрозв’язанням педагогічних завдань. На основі експериментальних даних досліджено та проаналізовано стан готовності вчителів до розв’язання педагогічних задач, охарактеризовано труднощі цього етапу. Процес професійного становлення учителів набуває цілеспрямованості й продуктивності, якщо спеціально організовується навчання інтегральному розв’язуванню педагогічних (психодидактичних) задач. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | задача | en_US |
| dc.subject | навчальна задача | en_US |
| dc.subject | педагогічна задача | en_US |
| dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
| dc.subject | професійна діялдьність | en_US |
| dc.subject | рефлексія | en_US |
| dc.title | Проблема готовності до педагогічної діяльності | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Ebben a gyűjteményben: | Статті | |
Fájlok a dokumentumban:
| Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
|---|---|---|---|---|
| Щербан Г.В 10.pdf | Проблема готовності до педагогічної діяльності. | 112.4 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!