Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкибун, Наталія Дмитрівна-
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2022-01-05T10:42:43Z-
dc.date.available2022-01-05T10:42:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8834-
dc.descriptionСкибун Н. Д. Концептуалізація процесів підготовки іноземних студентів / Н. Д. Скибун, І. І. Розман //Педагогічна освіта: теорія і практика. - Випуск 31 (2-2021). - С. 347-356uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто необхідність концептуалізації підходів освіти для набуття професійної, мовної (мовленнєвої) підготовки іноземних студентів зважаючи на сучасні тенденції на ринку освітніх послуг та глобального ринку праці. Відзначено потребу у професіоналах, які можуть працювати у мультикомандах, мати високий рівень: комунікативної, мовної (мовленнєвої) компетентностей, самооцінки та самоконтролю, мотивації, морально-етичних та ціннісних якостей. Так, сучасні технології, техніка дають можливість впливати не тільки на природу, екологію, а і на саму людину (на генетичному рівні), а також через робототехніку, штучний інтелект та Інтернет речей. А це в кінцевому результаті поширює можливості людини до самознищення. Тому людина, окрім набуття професійних компетентностей, повинна набувати морально-етичні, соціокультурні та ціннісні компетентності, що дадуть змогу їй не використовувати професійні знання у справах проти людства. Також відзначено, що державою розпочато формування та реалізацію нової державної політики у сфері освіти, яка представлена Законом України «Про вищу освіту» та рядом Концепцій: Нової української школи; розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти); розвитку громадянської освіти в Україні, які дають змогу формувати новий сучасній освітній простір. Беручи до уваги збільшення потоку іноземних студентів, які навчаються та/або планують навчатися у вітчизняних ЗВО, запропоновано розробити та впровадити Концептуальні підходи до освіти для набуття професійної, мовної (мовленнєвої) підготовки іноземних студентів, які у подальшому можуть використовуватися різними ЗВО, де є потреба у підготовці іноземних студентів, а українська мова виступає як іноземна. Найбільш доречними є створення окремих освітніх кластерів (за профілями), зі своїми тезаурусами (українсько-англійськими), онлайн (віртуальними) підготовчими факультетами (для покращення адаптації) та онлайн (віртуальними) краєзнавчими студіями.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКам'янець-Подільськийuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectбазовий рівень компетентностей та знаньuk_UA
dc.subjectконцептуалізація освітніх процесівuk_UA
dc.subjectконцептуальні засадиuk_UA
dc.subjectмоделі освітиuk_UA
dc.titleКонцептуалізація процесів підготовки іноземних студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CONCEPTUALIZATION _OF _THE_ PROCESSES_ OF _TRAINING _FOREIGN _STUDENTS.pdfКонцептуалізація процесів підготовки іноземних студентів1.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.