Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКас'яненко, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorБарна, Христина Василівна-
dc.date.accessioned2022-01-04T11:05:15Z-
dc.date.available2022-01-04T11:05:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8832-
dc.descriptionКас'яненко О М, Особливості роботи з педагогічно занедбаними дітьми старшого дошкільного віку / О. М. Кас'яненко, Х. В. Барна / Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 43. Том 2. – С. 178-179uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено особливості роботи з педагогічно занедбаними дітьми старшого дошкільного віку. Метою статті є питання підготовки майбутніх фахівців дошкільної галузі до роботи з педагогічно занедба- ними дітьми. Визначено, що занедбані діти – це важкі діти, на поведінку яких своєчасно не звернули уваги, які випали з «нормального» навчально-виховного процесу, в яких не склались правильні відносини з дорослими, які не знайшли свого місця в колективі й соціально прийнятних способів самоствердження в ньому. Авторами виділено фактори педагогічної занедбаності. Вона виникає в ранньому дитинстві в процесі «неправильного» виховання та неможливості як з об’єктивних, так і із суб’єктивних причин адаптації до умов навколишньої дійсності. Педагогічна занедбаність може бути результатом неправильного розвитку самої дитини, в якої немає необхідних для її віку знань, умінь, навичок. Надано теоретичний аналіз формування педагогічної занедбаності. Констатовано, що для виявлення причин формування педагогічної занедбаності в дітей потрібно докладно проаналізувати соціальні умови їхнього життя. Виокремлено такі передумови дезадаптивного стану дітей старшого дошкільного віку: психофізіологічні; соціально-психологічні. У процесі дослідження авторами виділено дві умови подолання педагогічної занедбаності: педагогічну й психологічну. Проведено аналіз проблем педагогічної занедбаності дітей старшого дошкільного віку й можливості їх розв’язання. З метою усунення недоліків виховного впливу слід застосовувати корекційну роботу, що передбачає насамперед індивідуальний підхід, глибоке знання індивідуальних особливостей важковиховуваних. Автори публікації дійшли такого висновку: корекція життєвої позиції педагогічно занедбаних дітей старшого дошкільного віку передбачає насамперед активне залучення їх до різних видів діяльності (навчально-пізнавальної, трудової, фізичної, творчої), спілкування, де б вони могли виявити себе з найкращого боку, показати свої знання, вміння, прагнення, тобто відчуття успіху повинно стати рушійною силою в організації виховної роботи. Подано перспективи подальших наукових розвідок.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпедагогічна занедбаністьuk_UA
dc.subjectважковиховуваністьuk_UA
dc.subjectпсихічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectдезадаптаціяuk_UA
dc.subjectсоціалізована антисуспільна поведінкаuk_UA
dc.titleОсобливості роботи з педагогічно занедбаними дітьми старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_ of _work_ with_ pedagogically _neglected _children_ of _senior_preschool _age.pdfОсобливості роботи з педагогічно занедбаними дітьми старшого дошкільного віку1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.