Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/873Langanzeige der Metadaten
| DC Element | Wert | Sprache |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
| dc.contributor.author | Чекета, А.М. | - |
| dc.date.accessioned | 2018-01-24T16:49:17Z | - |
| dc.date.available | 2018-01-24T16:49:17Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/873 | - |
| dc.description | Товканець, Г. В. Прийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів / Г. В. Товканець, А. М. Чекета // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Мукачево : Карпатська вежа, 2017. – №22 (17). – С.64-72 | en_US |
| dc.description.abstract | Актуальність статті обумовлена необхідністю формування творчої особистості майбутнього вчителя, орієнтованої на вирішення практичних проблем прогнозування, проектування і організації процесу навчання. Завдання виховання креативного фахівця, системо розвиваючих здібностей людини дозволяє поставити питання про розвиток творчого потенціалу, що є предметом нового типу суб’єкт-суб’єктного управління розвитком людини. Мета статті: обґрунтувати прийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів та застосування їх в умовах вищого навчального закладу. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | творчість | en_US |
| dc.subject | майбутній вчитель | en_US |
| dc.subject | творчо-розвиваючі прийоми | en_US |
| dc.subject | творчі здібності | en_US |
| dc.title | Прийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті | |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Вісник№22,2017.Міненок, Газій-65-73.pdf | Прийоми розвитку педагогічної творчості майбутніх учителів | 380.33 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.