Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8688
Назва: Теоретичні засади щодо формування навчальної мотивації дітей старшого дошкільного віку
Автори: Чекан, Оксана Іванівна
Кадар, С. Я.
Ключові слова: теоретичні засади
навчання
навчальна мотивація дітей
старший дошкільний вік
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань
Опис: Чекан О. І. Теоретичні засади щодо формування навчальної мотивації дітей старшого дошкільного віку / О. І. Чекан, С. Я. Кадар // М. П. Драгоманов у Європейському вимірі наукової української національної ідеї та українського відродження другої половини ХІХ століття (з нагоди 180-ї річниці від дня народження видатного педагога) : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн – конференції, 11-12 листопада 2021 р. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2021. - С. 134-136
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8688
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical_ principles_ for_ the_ formation_ of_ educational _motivation _of_ older _preschool_ children.pdfТеоретичні засади щодо формування навчальної мотивації дітей старшого дошкільного віку720.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.