Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2021-11-23T10:42:39Z-
dc.date.available2021-11-23T10:42:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8682-
dc.descriptionЧучка І. М. Проблема формування регіонального маркетингу на Україні / І. М. Чучка // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2021. - С. 495-496uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.subjectрегіональниий маркетингuk_UA
dc.subjectтериторіальний розвитокuk_UA
dc.subjectУураїнаuk_UA
dc.titleПроблема формування регіонального маркетингу на Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ problem_ of_ formation_ of_ regional_ marketing_ in_ Ukraine.pdfПроблема формування регіонального маркетингу на Україні1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.