Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8682
Назва: Проблема формування регіонального маркетингу на Україні
Автори: Чучка, Іван Михайлович
Ключові слова: регіональниий маркетинг
територіальний розвиток
Уураїна
Дата публікації: 2021
Видавництво: МДУ
Опис: Чучка І. М. Проблема формування регіонального маркетингу на Україні / І. М. Чучка // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2021. - С. 495-496
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8682
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ problem_ of_ formation_ of_ regional_ marketing_ in_ Ukraine.pdfПроблема формування регіонального маркетингу на Україні1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.