Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8682
Название: Проблема формування регіонального маркетингу на Україні
Авторы: Чучка, Іван Михайлович
Ключевые слова: регіональниий маркетинг
територіальний розвиток
Уураїна
Дата публикации: 2021
Издательство: МДУ
Описание: Чучка І. М. Проблема формування регіонального маркетингу на Україні / І. М. Чучка // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2021. - С. 495-496
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8682
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_ problem_ of_ formation_ of_ regional_ marketing_ in_ Ukraine.pdfПроблема формування регіонального маркетингу на Україні1.1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.